Monday, May 24, 2010

2010


Tot dusver ben ik in 2010 weinig productief geweest. Iedereen heeft wellicht van die periodes dat het allemaal wat minder vooruit gaat. Mijn vakantie (lees reasearch) periode in Frankrijk is niet in het water, maar in de sneeuw gevallen. U weet wellicht dat we na de periode van Pasen in gans Frankrijk een fameuze winterprik gehad hebben. Met 30 centimeter sneeuw in Carcassone, de dag dat ik daar wilde arriveren ...

M.a.w. ik heb twee weken vakantie genomen, om uiteindelijk THUIS te zitten. Ik ga binnen enkele weken nog een maar eens een poging ondernemen "ergens iets" te kunnen ondernemen ... Ik heb nog zoveel werk, nog zoveel te doen, dat het eigenlijk niet meer uitmaakt naar welke regio ik trek. Als het maar wat ontspannen en ontdekken is. Graag tot later.

Op 16 april bezocht ik deze kopie van een BORNE TERRE SACREE. Hij bevindt zich op de PLACE DE VERDUN in ARDRES, Noord Frankrijk.

No comments:

Post a Comment